استان چهارمحال و بختیاری، بام ایران، آماده خوشامد گویی و پذیرایی از مسافران نوروزی 93 می باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری نیز با تاکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ورودی به استان، گفت: اجرای برنامه موسیقی محلی و برپایی نگارخانه عکس با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری از برنامه های پیش بینی شده برای استقبال از میهمانان نوروزی است.
مسئول دفتر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: طراحي و چاپ نقشه گردشگري این استان، بارگذاري اطلاعات روي دستگاه هاي بلوتوث، پخش برنامه ها و مستندهای ویژه با موضوع معرفی جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی از صدا و سیمای مرکز استان و اجرای برنامه های فرهنگی و آئینی ویژه روز اول فروردین در میدان قمر بنی هاشم شهرکرد از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای پذیرایی از میهمانان نوروزی است.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد تسهیلات سفر استان چهارمحال و بختیاری هم در خصوص آمادگی این استان در پذیرایی از میهمانان نوروزی گفت: تامین رضایت مسافران نوروزی با ارتقاء خدمات به عنوان مهم ترین اولویت کاری مسئولان استان می باشد.
مرادی افزود: تدابیر لازم برای آسایش مسافران نوروزی استان در زمینه های مختلف اندیشیده شده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، رونق صنعت گردشگری را از راهکارهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و از سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه مسئولان حوزه اقتصادی نام برد و گفت: بر اساس آن با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های منطقه ای در راستای تحقق این مسئله بسیارمهم  باید حرکت کنیم.
گفتنی است، استان چهارمحال و بختیاری با 109 منطقه گردشگری طبیعی، 325 جاذبه تاریخی و فرهنگی، 24 نقطه انسان ساخت و 15 منطقه نمونه گردشگری به یکی از مقاصد گردشگری داخل و خارج از کشور بخصوص علاقمندان به جاذبه های طبیعی و اکوتوریسمی تبدیل شده است.
استان چهارمحال و بختیاری با مساحت 16 هزار و 532 کیلومتر مربع در جنوب غربی کشور قرار دارد و از شمال و شرق به استان اصفهان، از غرب به استان خوزستان از جنوب به استان کهگیلویه و بویراحمد و از شمال غرب به استان لرستان محدود است. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.