هفته آینده فهرست نهایی شخصیت‌های اصلی داستان مشخص شده و بازیگران میهمان عمدتا از میان دانش‌آموزان هنر انتخاب شده‌اند.

"احمد معظمی" کارگردان "جاده چالوس" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در مجموعه "جاده چالوس" سعی شده تا از چهره‌های جوان و با استعداد در رشته‌های بازیگری و تئاتر استفاده کنیم که هفته آینده فهرست نهایی شخصیت‌های اصلی مجموعه مشخص و بازیگران میهمان که عمدتا از میان دانش‌آموختگان هنر هستند در کنار آنها به ایفای نقش می‌پردازند.   
 
وی در خصوص ویژگیهای اصلی خانواده این داستان افزود: در این خانواده احترام متقابل مشورت و بسیار دیده می‌شود و مدیریت همسر شخصیت اصلی داستان که احمد نیکان است بسیار بارز بوده و احمد نیز سعی می‌کند با وجود شرایط اقتصادی سخت از پس آنها برآید.   
 
معظمی ادامه داد: بیشتر لوکشین‌های سریال در اطراف تهران، چالوس و رستورانی دایر شده و در آنجا خواهد بود و طبق پیش‌بینی تصویر برداری این سریال چهار ماه به طول می‌انجامد.   
 
وی خاطر نشان کرد: داستان این سریال درباره زن و شوهری است که به دلایل و مشکلات اقتصادی به همراه دو فرزندشان از تهران به سمت جاده چالوس نقل مکان می‌کنند و این خانواده سعی می‌کنند با رستورانی متروکه‌ای که به همسر احمد نیکان به ارث رسیده مشکلات خود را حل کنند.   
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار