نخستین کنگره توسعه کیفیت، راهبردی نوین در صنعت غذا اردیبهشت ماه سال 93 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه  خبرنگاران، دلیریان مدیر تضمین کیفیت صنایع شیر ایران صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: صنایع شیر ایران به همراه تولیدکنندگان بزرگ فرآورده‌های لبنی کشور و نیز اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، برای نخستین بار کنگره توسعه کیفیت در صنعت غذا را در تهران برگزار می‌کند.
 
وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این کنگره تکمیل زنجیره غذایی از لحظه تولید تا مصرف نهایی و نیز کاهش عوامل به خطر افتادن سلامت مصرف‌کنندگان می‌باشد.
 
وی با اشاره به اینکه ما به دنبال آن هستیم که هر عاملی که موجب به خطر افتادن سلامت مصرف کننده غذایی می‌شود را کاهش و یا از بین ببریم اظهار داشت: این کنگره دوم و سوم اردیبهشت ماه سال 93 در محل انیسیتو (موسسه) تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: یکی از محورهای اصلی کنگره، نزدیک کردن هر چه بیشتر سازمانهای نظارتی محصولات غذایی با صنعت و دانشگاه است.
 
وی ادامه داد: یکی دیگر از بحثهای این کنگره معرف و شناسایی بسته‌بندی‌های جدید در صنعت غذا به ویژه فرآورده‌های لبنی که زمینه ورود و یا تولید آنها در کشور برای ارتقا سلامت غذا در کشور فراهم شود.
 
وی با اشاره به برگزاری چهار کارگاه آموزشی تخصصی در این کنگره اظهار داشت: کاربرد محصولات بسته بندی مدرن غذایی ، نقش برچسب سازی در ارتقای سطح آگاهی مصرف کنندگان ، نقش زنجیره تامین و توزیع در  حفظ پایداری مواد غذایی و  کنترل آلاینده‌ها از موضوعات مورد بحث در کارگاههای آموزشی از جمله كارگاههاي آموزشي اين كنگره است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار