عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص ناراحتی رضا حقیقی از وی گفت: رضا حقیقی از گفته‌هایم برداشت نادرستی کرده من اسم رضا حقیقی را نیاوردم که وی ناراحت شده است.

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من فقط بیان کردم باز‌یکنی که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد باید به تیم پرسپولیس عشق بورزد حرفم همین بود و منظورم به رضا حقیقی یا شخص خاصی نبود.
 
 عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: به هر حال منظور من رضا حقیقی نبود و این ‌بازیکن از ‌حرف‌هایم برداشت نادرستی کرده، رضا حقیقی کمک زیادی تا الان به پرسپولیس کرده و قابل احترام است.
 
وی بیان داشت: رضا حقیقی شتاب‌زده موضع گرفت من حقیقی را دوست دارم چرا که وی در پرسپولیس تاثیر‌گذار است همچنین صحبت‌هایش را به دل نمی‌گیرم و از وی حمایت می‌کنم.
 
 جمشیدی تصریح کرد: امیدوارم رضا حقیقی فصل آینده هر تیمی که بازی می‌کند مثمر ثمر باشد.
 
وی عنوان داشت: شرایط پرسپولیس به صورتی است که نیاز به آرامش دارد و نباید وارد حاشیه شود بر این اساس همه اعضای تیم پرسپولیس باید در جهت موفقیت این تیم تلاش کنند و از مسائل حاشیه‌ای به دور باشند.
 
عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره مشکلات مالیاتی تیم پرسپولیس گفت: مالیات تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر اینکه پرداخت نشده رقم قابل توجهی است پرداخت نشدن به موقع مالیات باعث شده که اداره مالیات جریمه قابل توجهی برای تیم پرسپولیس در نظر بگیرد به هرحال پروین تلاش می‌کند تا مالیات تیم پرسپولیس را به رقم اصلی‌اش برساند.
 
جمشیدی در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس بیان داشت: حساب‌رس‌ها هنوز گزارش بدهی باشگاه پرسپولیس را نداده‌اند ابهامات زیادی در مورد بدهی باشگاه وجود دارد به خاطر همین حساب‌رسان همچنان مشغول بررسی هستند امیدوارم حسابرسان تا پایان فصل به جمع بندی کمی در مورد بدهی برسند.
 
وی در خصوص خصوصی‌سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بیان داشت: به نظرم خصوصی‌سازی این 2 باشگاه کار پسندیده‌ای است البته اگر کارشناسان بتوانند راهکار خصوصی‌سازی را پیدا کنند به نفع هر 2 باشگاه خواهد بود.
 
عضو هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر رئیس جمهور چهار وزیر را مأمور بررسی خصوصی‌سازی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال کرده است دولت دنبال بهترین راهکار برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی است.
 
جمشیدی در مورد دادن بخشی از قرار داد بازیکنان خاطرنشان کرد: علی پروین تمام تلاشش را می‌کند منابع مالی را تأمین کند تا بخشی از قرارداد بازیکنان قبل از شروع مجدد لیگ برتر به آنها داده شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ناراحتی ، مشکلات ، مالیاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار