قوچان‌نژاد: آرزویم حضور در لیگ انگلیس بود

مهاجم ایرانی تیم فوتبال چارتون گفت: از بچگی آرزو داشتم در لیگ انگلیس بازی کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی از تیم استاندارد لیژ بلژیک به چارتون پیوست، تاکنون 2 بار برای تیم چارتون به میدان رفته است اما هنوز نتوانسته خط دروازه حریف را بیابد.

وی در این خصوص به دیلی میل گفت: از زمانی که بچه بودم دوست داشتم در انگلیس بازی کنم به ویژه چارتون، که یک باشگاه خوب است و جائیکه فرصت خوبی برای بازی خواهم داشت.

قوچان‌نژاد اظهار داشت: اینکه در تیم چارتون حضور داشته باشم مسئله بسیار مهمی برای من بود، احساس فشار نمی‌کنم، چراکه من اینجا هستم تا به سایر هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. هر چند به زمان نیاز دارم که با سایر بازیکنان هماهنگ شوم و امیدوارم این زمان به من داده شود.

جام حذفی می‌تواند به ما کمک کند، البته اگر پیروز شویم می‌تواند اعتماد زیادی برای تیم ما به ارمغان آورد، من از بازی کردن در این آوردگاه بسیار هیجان زده‌ام.

قوچان‌نژاد معتقد است که الان زمانی نیست که به جام جهانی در جائیکه تیم ملی ایران با نیجریه، بوسنی و آرژانتین دیدار خواهد کرد فکر کرد و باید تمام تمرکزش را بر روی بازی‌های چارتون بگذارد.

وی در این خصوص خاطر نشان کرد: من فقط به چارتون فکر می‌کنم، وقتی که دیدار‌های جام جهانی فرا رسید باید ببینیم چه می‌شود. در حال حاضر به اولین چیزی که فکر می‌کنم چارتون است و پس از آن نوبت به جام جهانی می‌رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرصت ، انگلیس ، خصوص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار