جمعی از فعالان ایتالیایی و فلسطینی در شهر رم، با برگزاری تجمع ضد صهیونیستی آزادی زندانیان فلسطینی و به ویژه زنان و نوجوانان فلسطینی را خواستار شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، جمعی از فعالان ایتالیایی و فلسطینی در شهر رم، با برگزاری تجمع ضد صهیونیستی آزادی زندانیان فلسطینی و به ویژه زنان و نوجوانان فلسطینی را خواستار شدند. 

خانم "لوئیزا مورگانتینی"، معاون ایتالیایی سابق رئیس پارلمان اروپا که در حمایت از فلسطینی ها در این تجمع شرکت کرده بود به خبرنگار صدا و سیما در رم گفت: امروز زنان فلسطینی و ایتالیایی در کنار یکدیگر علیه اشغالگران اسرائیلی تجمع کرده اند. ما آزادی تمام زندانیان فلسطینی را که بدون هیچ دلیل و اتهامی در زندان های رژیم اسرائیل حبس هستند، خواستاریم.

تجمع کنندگان اعلام کردند، رژیم صهیونیستی در 4 دهه گذشته نزدیک به 15 هزار فلسطینی را زندانی کرده است. 

یک زن فلسطینی مقیم ایتالیا نیز گفت: بسیاری از کشورها به مناسبت روز جهانی زن، انزجار خود را از خشونت مردان علیه زنان اعلام کردند اما خشونت فقط به این مسئله محدود نمی شود چرا که هم اکنون شمار زیادی از زنان بیمار و دختران فلسطینی در زندان های اسرائیل حبس هستند و از دیدن فرزندان و اقوام خود محرومند. جامعه  بین المللی باید خشونت و تبعیض نژادی اسرائیلی ها  را علیه فلسطینی ها محکوم کند».

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار