سردار هداوند صبح امروز ضمن اشاره به دستگیری یک توزیع کننده قرص ها و داروهای غیرمجاز خبر داد و افزود: در بازرسی از خودرو متهم بیش از 10 هزار قلم قرص و آمپول غیرمجاز کشف شد.

پلیس سردار هداوند فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به دستگیری یک توزیع کننده و قاچاقچی قرص‌ها و آمپول‌های هورمونی غیرمجاز خبر داد و افزود: در بازرسی از خودرو این متهم بیش از 10 هزار قلم قرص و آمپول غیرمجاز کشف شد.
 
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی یگان امداد در پی گشت زنی‌های هدفمند خود متوجه خودروی که کناری متوقف شده بود مشکوک شده و برای بررسی موضوع به آن نزدیک شدند، اما راننده به محض مشاهده پلیس فرار را برقرار ترجیح داد و متواری شد.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت اضافه کرد: با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی با اجرای طرح مهار موفق شدند خودرو را متوقف و راننده را که پیاده قصد فرار داشت را دستگیر کنند در بازرسی از خودرو متهم بیش از 10 هزار قلم قرص و آمپول غیرمجاز  که فاقد مدارک مثبته گمرکی بود، کشف شد.

سردار هداوند در خاتمه با اشاره به اجرای گشت شبانه که به منظور افزایش ضریب امنیت در بزرگراه‌ها صورت می‌گیرد تصریح کرد: در این راستا خودرو توقیف و راننده آن هم به اتهام حمل کالاهای غیرمجاز دستگیر و جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دستگیری ، قرص ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار