رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو گفت: اعضای تیم‌های کاتا و کوراش باید با هزینه شخصی به مسابقات بروند.

داود میقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امسال لیگ خوبی را برگزار کردیم هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ کیفی پیشرفت داشتیم. لیگ برتر امسال نسبت به سال گذشته فعال‌تر هم بود و بچه‌های تیم ملی در تیم‌های مختلف تقسیم شده بودند و این باعث شد لیگ جذابی را شاهد باشیم.
 
رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو در خصوص سطح فنی تیم ملی اظهار داشت: سطح جودو ما نسبت به کشورهای اروپایی و ژاپن خیلی پائین‌تر است و ما خیلی از آن‌ها عقب هستیم و لیگ می‌تواند به ما کمک کند که هم در رده بزرگسالان و هم در رده جوانان این فاصله را کم کنیم و هرچه لیگ ما پربارتر باشد تیم ملی پربار تر خواهد بود.  

وی افزود: در لیگ دسته یک و برتر جوانان زیادی حضور داشتند مخصوصا در دسته یک حضور جوانان پررنگ بود که این می‌تواند به آینده جودو کمک کند و اگر این روند ادامه داشته باشد به نفع جامع جودو است.  
 
میقانی در خصوص کاتا اذعان داشت: در خصوص کاتا در هیات رئیسه مصوب شد که با توجه به اینکه بودجه‌ای برایش تعریف نشده کاتاروها باید با هزینه شخصی به مسابقات بروند. کاتا و کوراش در فرعیات قرار دارند و در وزارت ورزش برای آنها تعریف مالی نشده است و این مشکلی است که برای فدراسیون به وجود آمده است.  
 
رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: فدراسیون در مضیغه مالی قرار دارد و حتی برای مسابقات جهانی کاتا ما با مشکل مواجه شدیم و نتوانستیم تیم را اعزام کنیم ولی برای مسابقات قهرمانی آسیا ورزشکاران باید با هزینه شخصی اعزام شوند.  
 
وی عنوان داشت: ما بازی‌های آسیایی اینچئون را در پیش داریم و تمام تمرکزمان روی بازی‌های آسیایی است و بعد از آن مسابقات جهانی را پیش رو داریم  و خیلی باید تلاش کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار