مدیر کل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت : یکصد و 60 هزار واحد مسکونی از سال 85 تا کنون در اختیار مددجویان زیر پوشش این نهاد قرار گرفته است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، قادر صمدی در مراسم افتتاح سیزده‌ هزارمین واحد مسکن حمایتی کمیته امداد خراسان رضوی در روستای رنگان نیشابور افزود : منابع مالی این واحدهای مسکونی ، مشارکت مددجویان ، خیران و امکانات داخلی کمیته امداد بوده است 

وی با اشاره به اهمیت مقاوم سازی منازل در بافت فرسوده شهری و روستایی گفت : کمیته امداد با توجه به امکانات و بضاعت خود با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن ، طرح بهسازی و مقاوم ‌سازی را از سال 85 و در دولت دهم آغاز کرده است .

مشاور سرپرست کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) کشور رویکرد سال آتی کمیته امداد را ، اشتغالزایی با هدف توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش اعلام و تصریح کرد : خانواده‌های زیر پوشش باید به ‌سمت استقلال اقتصادی بروند .

وی افزود : در مصوبات بودجه کشور در سال 92 تسهیلاتی قابل توجه برای اشتغالزایی روستاییان زیر پوشش کمیته امداد پیش ‌بینی شده است ./س

برچسب ها: مسکن ، مددجو ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.