دبیر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: مخاطب مقام معظم رهبری فقط وزارت فرهنگ نیست، بلکه وزارت علوم، دانشگاه آزاد، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان نیز در دایره هشدار مقام معظم رهبری قرار دارد.

پویان غلامی سامان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: تذکر جدی و ابراز نگرانی مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت فرهنگی کشور یک حقیقت انکار ناپذیر است که با صدور بیانیه و ابلاغیه برطرف نخواهد شد.

غلامی ادامه داد: تحول فرهنگی در کشور که غایت آن منتهی به صدور انقلاب اسلامی می‌شود نیازمند عزم جدی و بهره‌مندی از جوانان مومن و انقلابی و پرهیز از سیاست زدگی است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: یکی از آفت‌های مهم که  فرهنگ را به شدت تهدید می‌کند، استفاده ابزاری  و تبلیغی از این حوزه، در راستای پیشبرد اهداف جناحی و گروهی است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مسئولان فرهنگی کشور برای آنکه نشان دهند قصد تحول دارند ژست روشنفکرانه به خود می‌گیرند و بعضا نیز این نگاه روشنفرانه با چاشنی‌های غربی ادغام شده و یک خروجی خطرناک و ضد دینی به جامعه تحویل خواهد داد.

دبیر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در پایان گفت: مخاطب مقام معظم رهبری فقط وزارت فرهنگ نیست، بلکه وزارت علوم، دانشگاه آزاد، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان نیز در دایره هشدار مقام معظم رهبری قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار