کادر فنی پرسپولیس که در این مدت تمرینات سرخپوشان را بدون حضور ملی‌پوشان برگزار کرده بود منتظر جمع شدن همه بازیکنان در اردوی مازندران هستند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران طبق هماهنگی های به عمل آمده بین بازیکنان و کادر فنی بازیکنان پرسپولیس یکی بعد از دیگری به جمع همبازیان خود ملحق خواهند شد.

بنگر، ماهینی، عالیشاه و کفشگری بعد از مستقر شدن تیم در هتل محل اقامت خود را به کادر فنی معرفی کردند و نفراتی مانند محمدرضا خلعتبری، رضا حقیقی و میثم حسینی کادر فنی را از برنامه حرکت خود مطلع ساختند.

گفتنی است حضور سرخپوشان در ساری و قائمشهر با استقبال جالب توجهی از سوی علاقه‌مندان به فوتبال و هواداران روبرو شده است که از آن جمله باید به حضور مردم در محوطه هتل محل اقامت سرخپوشان اشاره کرد.

هواداران ضمن گرفتن عکس و امضای یادگاری با دیدن اعضای تیم به تشویق آنها پرداخته و تعدادی از آنها اتوبوس تیم را هم تا محل انجام تمرین همراهی کردند.

سه سرخپوش به اردو ملحق شدند

 رضا حقیقی، محمدرضا خلعتبری و میثم حسینی شنبه شب با حضور در محل اقامت سرخپوشان در مازندران به اردوی تیم فوتبال پرسپولیس ملحق شدند.

همچنین سیدجلال حسینی که امروز در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافته بود پس از معاینه و تصمیم کادر پزشکی برای تمرینات ویژه درمانی و استفاده از تجهیزات و امکانات بهتر به تهران بازگشت تا تمرینات مد نظر کادر پزشکی را در تهران آغاز کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، اردو ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار