مسئولان بیمارستان شریته (Charité) روز شنبه اعلام کردند یولیا تیموشنکو سیاستمدار بلندپایه مخالف اوکراینی که پس از سرنگونی ویکتور یانوکوویچ از زندان آزاد شد ، برای مداوا در این بیمارستان بستری شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل ازخبرگزاری فرانسه؛ رییس بیمارستان شریته گفت چهره سرشناس انقلاب نارنجی هواداران غرب در اوکراین در سال 2004 ، از فتق دیسک رنج می برد و آزمایشات پزشکی بر روی وی روز شنبه آغاز شد. هنوز تصمیمی در مورد عمل جراحی احتمالی وی اتخاذ نشده است.

این منبع افزود:«روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز به بررسی های ادامه می دهیم. هنوز نمی توانیم مشخص کنیم تیموشنکو چه مدت در بیمارستان بستری خواهد بود.»

رییس بیمارستان شریته تاکید کرد فتق دیسک درد زیادی به همراه دارد و امیدواریم وی بتواند مجددا به راحتی راه رود. پیش از این نیز یک گروه از این بیمارستان آلمانی سال 2012 زمانی که تیموشنکو در اوکراین زندانی بود وی را تحت بررسی قرارداده بودند. اما کیف پیش از این مداوای تیموشنکو در آلمان را نپذیرفته بود.

تیموشنکو 53 ساله 23 فوریه آزاد شد. وی همچنین با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در دوبلین دیدار کرد و تحریم های فوری اتحادیه اروپا را علیه روسیه خواستار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار