فیلم تلویزیونی " پل " یکشنبه از سیمای بوسنیایی شبکه سحر برای علاقه مندان به فیلم های ایرانی به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، فیلم تلویزیونی " پل " به سرپرستی زیرنویس رحمان رستم پور در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای بوسنیایی زیرنویس شده و از آنتن این شبکه پخش خواهد شد.
 
ترجمه متون "پل" را اصغر نیک سیرت برعهده داشته و سمیرا نظیر ویراستاری نموده است. رضا نجفی اپراتور زیرنویس " پل " بوده است.
 
تله فيلم " پل " توسط سهيل سوفالي و به سفارش مركز سيما فيلم بر اساس فیلمنامه ای از فرزانه شبانی و مجید فرازمند به کارگردانی عباس بابویهی تهیه و تولید شده که داستان مرگ مرد متمولي است كه خانواده اش به خاطر حرص و آز و اختلاف بر سر ارث و ميراث حاضر به دفن او نيستند، تا اين كه در نهايت يك راننده تاكسي مسئول دفن او مي شود. اما اصل ماجرا چیز دیگری است . . .
 
حبيب اسماعيلي، مينا احمدوند، احسان بابا زاده، سيدمحمد بابا حيدري، مهدي تارخ، پاشا رستمي، هما خاكپاش، داود حيدري، نيلوفر دوستي، اكبر سنگي، شهنوش شهباززاده، مهدي صباغي، نرگس محمدي، شهربانو موسوي، رضا فيض نوروزي، سهراب نيك فرجاد، حميدرضا فلاحي، مرجانه گلچين، ليلا لطيفي، شهره نيكنام و شهرام وزيري زاده هنرمنداني هستند که در " پل " جلوی دوربین رفته اند.
 
فیلم تلویزیونی " پل " یکشنبه 18 اسفند از ساعت 11:30 به وقت تهران به مدت 97 دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان این سیما در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان به روی آنتن خواهد رفت.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار