میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس در خصوص نام نویسی در تورهای گردشگری به متقاضیان هشدار داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رییس اداره حراست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: متقاضیان تورهای گردشگری مراقب افراد کلاهبردار و سودجویی که به تازگی مبادرت به نام نویسی از افراد در تورهای گردشگری می کنند باشند.

علی محمد گلستانی، ادامه داد: به تازگی برخی افراد سودجو با فریب دادن گردشگران و افرادی که قصد سفرهای خارجی یا داخلی دارند نسبت به ثبت نام آنها در تورهای گردشگری اقدام و بدون ارائه هیچ گونه خدماتی مبالغ هنگفتی پول و هزینه از آنها دریافت می کنند.

وی بیان کرد: این متقاضیان پس از به نتیجه نرسیدن تقاضایشان به اداره کل میراث فرهنگی مراجعه کرده و با پیگیری های انجام شده متوجه کلاهبرداری ها شده و از افراد کلاهبردار شکایت کرده اند.

این مقام مسوول با اشاره به ضرورت همکاری بیشتر مردم در معرفی افراد و یا مراکز فاقد مجوز گردشگری ، افزود: متقاضیانی که با هرگونه سوء استفاده مواجه شده اند می توانند موضوع را به اداره کل میراث فرهنگی استان فارس اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان پیگیری های قانونی انجام شود.

گلستانی ادامه داد: گردشگران متقاضیان استفاده از خدمات تورهای داخلی و خارجی باید به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی معتبر و دارای پروانه کار اداره کل میراث فرهنگی فارس که اسامی و مشخصات آنها در سایت این اداره کل به نشانی www.farschto.ir مشخص شده مراجعه کنند و از خدمات تخصصی این دفاتر بهره مند شوند.

وی گفت: هم اینک 127 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی دارای مجوز از سوی این اداره کل در استان فارس برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی هستند و مردم می توانند برای انجام امور خود به این دفاتر مراجعه کنند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: هشدار ، میراث ، فرهنگی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.