مربی منتخب تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان گفت: راه طولانی و عدم استراحت مناسب عامل اصلی شکست آزادکاران ما در روز نخست رقابت‌های بین‌المللی جام دیمیتریوف روسیه بود.

فرهاد شیخ ریحانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام دیمیتریوف در حالی در شهر یاکوتسک روسیه به پایان رسید که آزادکاران کشورمان آن طراوت همیشگی را نداشتند به همین دلیل تنها به کسب یک مدال برنز بسنده کردند.

وی در ادامه تصریح کرد:سفر 24 ساعته و استراحت ناکافی باعث شد به آن آمادگی مطلوب نرسیم و همین موضوع موجب شکست کشتی‌گیران ایران در روز نخست شد در حالیکه خیلی راحت آزادکاران ما می توانستند به پیروزی برسند اما نتایج را با شکست معاوضه کردند.

ریحانی درباره وضعیت داوری رقابت‌ها خاطر نشان کرد:در هر صورت روس ها همواره نفوذ خوبی در داوری دنیا دارند چه برسد به آنکه خود هم میزبان رقابت‌ها باشند البته قصد توجیه ندارم اما باور کنید قضاوت‌ها بسیار ضعیف است بطوریکه همه شاهد بودند در وزن 74 کیلوگرم قاسمپور آزاد کار کشورمان در رقابت دوم داوران به اشتباه کشتی وی را ضربه فنی اعلام کردند.

وی درپایان تاکید کرد:6 آزادکار کشورمان در روز دوم وزن کشی شدند و استراحت کافی نیز داشتند و می‌توانند پرفروغ‌تر نسبت به سایر هم تیمی های خود بر روی تشک حاضر شوند ضمن اینکه ما هم امیدوار به کسب مدال های رنگارنگ از سوی آنان هستیم.
برچسب ها: کشتی ، ایران ، روسیه ، قاسمپور ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار