"میشل سلیمان" رئیس جمهور لبنان در نشست اقتصادی این کشور بر ضرورت تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی این کشور تاکید کرد و خواستار توافق در خصوص برنامه دولت در سریعترین زمان ممکن شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، "میشل سلیمان" رئیس جمهور لبنان در نشست اقتصادی این کشور بر ضرورت تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی این کشور تاکید کرد و خواستار توافق در خصوص برنامه دولت در سریعترین زمان ممکن شد.

میشل سلیمان بر ضرورت بازنگری سالانه اوضاع اقتصادی با کمک بخشهای خصوصی به منظور پایه گذاری مناسب و مهندسی بودجه تاکید کرد.

میشل سلیمان گفت: ما باید سیاستهای اقتصادی جسورانه و عقلایی را در دستور کار خود قرار دهیم و اصلاحاتی فراگیر با هدف افزایش واردات و ساماندهی هزینه‌ها انجام دهیم و از اجرای سیاستهایی که قبلا ناموفق بوده اند، پرهیز کنیم.

میشل سلیمان خواستار بررسی و بازنگری در سیاستهای حمایتی دولت و تکیه بر خصوصی سازی تدریجی و کاهش هزینه های شهروندان شد.

رئیس جمهور لبنان خواستار پایین آوردن هزینه‌های تولید و تاثیر مثبت بر رشد و توسعه مناطق مختلف با اتکا به تمرکز زدایی اداری شد.

وی از کشورهایی که در امر میزبانی و اعطای بودجه برای رسیدگی به امور آوارگان سوری کمک کرده اند، و همچنین از بخشش عربستان برای بازسازی و تجهیز ارتش لبنان تقدیر و تشکر کرد.

میشل سلیمان در ادامه از برگزاری یک کنفرانس در ابعاد امنیتی در خصوص لبنان در شهر رم پایتخت ایتالیا طی هفته‌های آینده خبر داد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار