علی فعله‌گری گفت: برای ایام نوروز 93 تمام تمهیدات لازم را اندیشیده ایم که بتوانیم میزبانی شایسته ای از مسافرین نوروزی به عمل آوریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : در این راستا تاکنون دوبار جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان را با حضور کلیه اعضا تشکیل داده ایم و این جلسات در شهرستانها نیز برگزار شده است و بیش از 30 دستگاه اجرایی وظایفشان در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان مشخص شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: محوطه های تاریخی فرهنگی و گردشگری استان را برای ایام نوروز 93 آماده سازی کرده ایم که بتوانند پذیرای جمعیت کثیری از گردشگران و میهمانان نوروزی باشند.

فعله گری تصریح کرد: در استان کرمانشاه 51 مرکز اقامتی شامل؛ هتل ها، هتل آپارتمانها و مهمانسراها داریم که با تمام ظرفیت خود آماده ارائه خدمت و پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از سوی سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز 1800 کلاس در قالب 220 مدرسه آماده سازی شده اند که در ایام نوروز بتوانند به عنوان اماکن اسکان در اختیار گردشگران قرار گیرند.

وی افزود: از دیگر برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ایام نوروز برپایی نمایشگاه های صنایع دستی است که این نمایشگاه ها در ورودی تمامی شهرستانهای استان و در جوار محوطه های تاریخی باستانی همچون معبد آناهیتا، بیستون، تاق بستان، غار قوری قلعه و سراب نیلوفر برپا خواهد شد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، میراث ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.