رئیس بنیاد فرهنگی مصلی نژاد از ساخت مدرسه در 31 استان کشور به همت این بنیاد فرهنگی خبر داد.

عباس مصلی نژاد درحاشیه بازدید ازخانه تاریخی طباطبائی های کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،گفت: بنیاد فرهنگی مصلی نژاد با ساخت دو باب مدرسه در 31 استان کشو در مجموع 62 مدرسه احداث می کند.

وی، ساخت 11 باب از این مدارس تاکنون را یادآور شد و گفت: بنیاد فرهنگی مصلی نژاد طرح ساخت 16مدرسه در شهر مشهد را در حال اجرا دارد که 4 مدرسه آن تا مهرماه 93 آماده بهره برداری می شود.

به گفته رئیس بنیاد فرهنگی مصلی نژاد ، این بنیاد در استان های فارس، قزوین، زنجان، کرج و تهران چهار مدرسه تاکنون احداث کرده است.

کارآفرین آموزشی پژوهشی کشور، با تاکید بر ظرفیت بالای شهرستان کاشان افزود: این بنیاد ساخت دو باب مدرسه را در آینده ای نزدیک در این شهرستان آغاز می کند.

مصلی نژاد اذعان داشت: توانمندی های بالقوه این شهرستان اقتضا می کند که این بنیاد فرهنگی کارهای بیشتری را در این شهرستان انجام دهد.

وی، درادامه محور فعالیت های این بنیاد را مطابق اساسنامه آن انجام اقدامات فرهنگی عنوان کرد و گفت:این بنیاد فرهنگی تاکنون در ساخت مدارس، دانشگاه ها و فضاهای پژوهشی فعال بوده است.

به گفته وی،در معاونت پژوهشی این بنیاد از دانشجویانی حمایت می شود که دارای استعدادهای درخشان هستند.

وی، در خصوص راه اندازی کارگاه های فرش بافی و اجرای طرح ملی مذهبی بافت فرش های عتبات عالیات در کاشان گفت: انگیزه وی از این اقدام کار آفرینی و پرداختن به ایده ها و خلاقیت های نو است.

گفتنی است: رئیس بنیاد فرهنگی مصلی نژاد و اساتید دانشگاه تهران در سفر یکروزه خود به کاشان از کارگاه های فرش بافی عتبات عالیات و خانه تاریخی طباطبائی های این شهرستان دیدن کردند./س


 

برچسب ها: اصفهان ، ساخت ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
سلام لطفا درجهرم اثرخیری بنا بفرمایید با تشکر مصلی نژاد از جهرم