معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كردستان، از ارائه طرح جامع گردشگري با محوريت نوروز در سال 93 براي استان كردستان، با همكاري بخش خصوص خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، وطن دوست، در جلسه كارگروه ستاد هماهنگي خدمات سفر استان كردستان، گفت: در سال هاي گذشته با توجه به بحث گردشگري و وجود جاذبه هاي گردشگري در اين استان، طرحي با عنوان طرح جامع گردشگري مطرح شد، كه مطالعات اين طرح در حال انجام است و امسال بنا داريم با توجه به جذب مسافر و گردشگر در ايام نوروز طرح جامع نوروز را در سال جديد عملياتي کنیم.

وي افزود: استان كردستان، از نظر اسكان مسافر و امنيت، جزء استان هاي برتر كشور محسوب مي شود و امسال نيز با برنامه ريزي هاي انجام شده توسط ستاد هماهنگي خدمات سفر امكانات و خدمات را با همكاري اعضاي ستاد و ساير ارگان هاي مرتبط در اختيار مسافران و گردشگران نوروزي قرار خواهيم داد تا مسافران با خاطره خوبي استان كردستان را ترك کنند.

وي در ادامه گفت: اقلام تبليغاتي با لوگوي ستاد هماهنگي خدمات سفر، تهيه و در اختيار اعضاء ستاد قرار خواهد گرفت.

وي در پایان، به راه اندازي كيوسك اطلاع رساني راهنماي مسافران و گردشگران در مرز باشماق مریوان اشاره کرد و گفت: تابلوي گردشگري اين كيوسك به سه زبان نوشته شده و با همكاري سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان نصب خواهد شد، تا مسافراني كه وارد كشور مي شوند مشكلي نداشته باشند. س
 

برچسب ها: طرح ، گردشگری ، محوریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.