نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : بخش اول پالایشگاه بهشهر با ظرفیت پالایش 20 هزار بشکه در روز ، اسفندماه سال آینده به بهره برداری می رسد .

 

احمدعلی مقیمی در جریان بازدید از این طرح بزرگ صنعتی درگفتگو با خبر نگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : ظرفیت نهایی این واحد صنعتی ، پالایش 120 هزار بشکه نفت در روز است که تلاش می شود تا 5 سال آینده همه فاز ها و مراحل آن تکمیل و به بهره برداری برسد .

وی بیان کرد : این پالایشگاه در زمینی به مساحت 36 هکتار در حال ساخت است و همه ملاحظات زیست محیطی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست و طبیعت در آن رعایت شده است .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود : مکان ساخت این پالایشگاه ، حدود 10 کیلومتر از میانکاله فاصله دارد و از طرفی طرح توجیهی و زیست محیطی آن مورد تایید سازمان محیط زیست قرار گرفته و مجوز ساخت صادر شده است و نباید نگران تبعات ناشی از تخریب محیط زستی این طرح بود .

مقیمی گفت: دغدغه اول پالایشگاه بهشهر، جلوگیری از تخریب محیط زیست است و حفظ آن است و برای دست پیدا کردن به منافع ، از این اصول غافل نخواهیم شد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در ساخت این پالایشگاه از پیشرفته ترین فناوری و دستگاه ها استفاده خواهد شد تا خسارت های زیست محیطی در این منطقه به کم ترین میزان ممکن کاهش پیدا کند./س


برچسب ها: بهره برداری ، سال ، بهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.