فرماندار اردبیل گفت: نقش بازاریان و اصناف در تحقق حماسه اقتصادی نقشی برجسته و شایسته است که هرگز نمی‌توان این نقش را نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جواد زنجانی در نشست با اصناف، بازاریان و معتمدان در اردبیل به نقش و حضور بازاریان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور پرشور اصناف و بازاریان در صحنه‌های مختلف انقلاب ثابت می‌کند که آنها در مسیر اعتلای این نظام همواره در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه حضور بازاریان در کارهای خیر و کمک به مستمندان، تنظیم بازار، رفع نیازهای مردم آرامش و امنیت اقتصادی را به دنبال داشته است، گفت: در سال 92 که به نام حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده نقش بازاریان در تحقق حماسه اقتصادی برجسته و بی‌بدیل است.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه در روزهای پایانی سال 92 از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی در تداوم خلق حماسه سیاسی و اقتصادی به سران سه قوه ابلاغ شد، خاطر نشان کرد: ماهیت این حرکت جهادی در تمامی حوزه‌ها و اقدام انقلابی از سوی دولتمردان در دولت تدبیر و امید می‌تواند مشکل‌گشا و حلال معضلات اقتصادی و افزایش رفاه عمومی باشد.

زنجانی افزود: نقش اصناف، کسبه و بازاریان می‌تواند در اقتصاد مقاومتی مهم و در تأمین امنیت غذایی مردم و جبران مایحتاج ضروری آنها مؤثر و قابل توجه باشد.

وی گفت: ‌از بازاریان انتظار این است که در خریدهای پایان سال مردم رعایت حال عمومی را کرده و از بار روانی کاذب گرانی که می‌تواند در بازار تأثیر منفی بگذارد، جلوگیری کنندب/.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تحقق ، حماسه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.