"رند پال" سناتور جمهوری‌خواه و نامزد ریاست جمهوری 2016 آمریکا، در سخنرانی روز جمعه‌اش رئیس جمهوراین کشور را سخت هدف تهاجم خود قرار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، سناتور جمهوری‌خواه از برنامه‌های گسترده جاسوسی گسترده در ایالت متحده، بازداشت‌های بی دلیل و حملات هواپیماهای بدون سرنشین علیه شهروندان امریکایی در خارج از کشور به عنوان مواردی از نقض حقوق شهروندی و مدنی در دولت اوباما یاد کرد.

این سناتور جمهوری خواه در سخنانی در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران(CPAC) در مریلند اظهار داشت که این موضوع، موضوعی فراتر از جناح‌بندی‌های سیاسی است.

پال در میان جمعیت حاضر در کنفرانس گفت :"شاید شما فکر کنید منظور من انتخاب نامزدهای جمهوری خواه است. اما من در مورد" دوستداران آزادی" صحبت می کنم. قطعآ اکنون زمان اقدام براساس احساسات نیست بلکه زمان جسارت و عمل است.

این سناتور ایالت کنتاکی که خود را "دوستدار آزادی" نامید، با متهم کردن اوباما به دلیل زیر پا نهادن آزادی‌های فردی از طریق برنامه جاسوسی‌های گسترده تحت حمایت آژانس امنیت ملی پاسخ جمعی از مخاطبان را جویا شد.

وی افزود:هر چه صدای ما برای اعتراض بلندتر می‌شود جاسوسی آژانس امنیت ملی از مکالمات تلفن‌های همراه ما نیز تشدید می‌گردد. من معتقدم که آنچه شما با تلفن همراه خود انجام می‌دهید تنها به خود شما مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: یک رئیس جمهور مقتدر می‌بایست مردم را از چشمان دخالت‌جوی آژانس امنیت ملی محافظت کند. یک رئیس جمهور بزرگ باید بگوید که نه من به این موضوع معتقدم و نه قانون اساسی. در حال حاضر نبرد بزرگی در جریان است که قلب و روح مردم امریکا را نشانه می رود. وی هم چنین با مخاطب قرار دادن جمعیت گفت: همان‌گونه که متمم دوم قانون اساسی دارای اهمیت می باشد، متمم چهارم نیز همان گونه است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار