رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم فوتبال پرسپولیس تهران دراردوی آمادگی مازندران دو بازی دوستانه انجام می هد.

غلامرضا بهروان در گفتگوبا خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری گفت: تیم پرسپولیس تهران که در تعطیلات لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد برای برپایی اردوی یک هفته در مازندران حضور می یابد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی پرسپولیس تهران در دو شهر مازندران افزود: سرخپوشان پایتخت در مدت یک هفته ای شان در مازندران در دو شهر ساری و قائمشهر اردوی آمادگی برگزار می کنند.

بهروان با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس تهران در دو زمین چمن طبیعی و مصنوعی تمرین خواهند کرد، ابراز داشت: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران که یک هفته ای که در مازندران حضور دارند در دو ورزشگاه شهدای ساری و شهید وطنی قائمشهر انجام می شود.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال از برگزاری دو دیدار دوستانه و تدارکاتی پرسپولیس تهران خبر داد و تصریح کرد: تیم پرسپولیس تهران در روزهای بیستم و بیست وسوم اسفند در دو بازی دوستانه مقابل صدرانکا و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به میدان می رود.

وی در پایان با اشاره به حضور هفت بازیکن مازندرانی در تیم پرسپولیس تهران خاطر نشان کرد: کاروان ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز شنبه 17 اسفند وارد ساری می شوند و تا 23 اسفند در مازندران حضور خواهند داشت./س

برچسب ها: مازندران ، فوتبال ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.