سی‌ان ان در خبری به نقل از منابع نظامی بلندپایه آمریکایی مدعی شد: سرویس‌های اطلاعاتی(جاسوسی) آمریکا و اسرائیل از حرکت کشتی ایرانی به سمته غزه آگاه بوده و نیروی دریایی آمریکا در حالت آماده باش بوده است. ‎

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، سی ان ان در خبری به نقل از منابع نظامی بلندپایه مدعی شد که دستوراتی مخفی به نیروی دریایی آمریکا در منطقه داده شده بود تا آماده عملیات برای متوقف ساختن کشتی  ایران که به سمت غزه درحال حرکت بود و روز چهارشنبه اسرائیل در ادعایی این مسأله را مطرح کرده بود، باشند.

این شبکه به نقل از منابعی که آنان را منابع بلند پایه نظامی و آگاه به این عملیات ذکر می کند اعلام کرده است که: کشتی‌های جنگی خاورمیانه دستوراتی را برای نزدیک شدن به کشتی ایران و انجام عملیات درصورت ضرورت دریافت کرده بودند.

این شبکه همچنین از قول یک مسئول آمریکایی که نامی از وی نمی‌برد مدعی می‌شود که : ایالات متحده از طریق هوایی و بطور مخفیانه کشتی مذکور را زیر نظر داشته است.

رسانه‌‌های غربی و صهیونیست که در راستای مستندسازی ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر توقیف کشتی حامل تسلیحات ایرانی تلاش می‌کنند؛ در این زمینه از تکنیک های تبلیغی پیشینه‌سازی و شاهدسازی بهره گرفته و در این زمینه کوشیده‌ اند ادعای ارسال سلاح از سوی ایران به نوار غزه را واقع‌نمایی کنند.



انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، ایران ، کشتی ، سلاح ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار