در کنار مسئولان باید ملت نیز به صورت جدی وارد این عرصه شود چرا که نقش مردم در اقتصاد مقاومتی بسیار تعیین کننده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زنجان ؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی این  موقعیت را فراهم می سازد تا  کشور در شرایط سخت اقتصادی  فرصت رشد و شکوفایی اقتصادی را داشته باشد،  گفت :اقتصاد مقاومتی باید مطالبه  همگان باشد.

حجت الاسلام خاتمی  افزود:باید به خاطر داشت که نقش مردم در اجرای برنامه ریزی و تحقق  اقتصاد مقاومتی بسیار تعیین کننده است و دولت به تنهایی نمی تواند  عهده دار آن شود.

وی بر لزوم بسیج شدن عزم ملی برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و این برنامه را راهکاری برای شناخت فرصت ها و بی تاثیر کردن تهدیدها و توطئه های دشمنان خواند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری نگران مسائل فرهنگی جامعه هستند و باید دولت به این موضوع توجه داشته باشد.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر لزوم دقت نظر و جدیت مسوولان در بخش فرهنگی اشاره کردند و این حوزه را بخش حساسی دانستند که توجه زیادی را می طلبد .

وی خاطر نشان کرد :تنها راهکار مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان تقویت بنیادهای دینی و فرهنگی کشور است./ب


برچسب ها: سیاست ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.