سرمربیان دو تیم کاله آمل و میزان خراسان هر کدام پس از شکست از حریفانشان جداگانه به مطالبی اشاره کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربیان دو  تیم  کاله آمل و میزان خراسان هر کدام پس از شکست از حریفانشان جداگانه به مطالبی اشاره کردند.


عطایی:باخت ما از سر بدشانسی بود

بهروز عطایی پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر شهرداری ارومیه در نشست خبری اظهار داشت:قطعا در بازی بعدی نمایش متفاوتی از کاله خواهید دید و بهتر بازی خواهیم کرد. مشکل اصلی تیم ما در بازی امروز در حمله اول بود. موضوعی که برای پیروزی در یک مسابقه بسیار حائز اهمیت است.

سرمربی تیم  کاله گفت: پیش‌بینی نمی‌کردیم که با این نتیجه شکست بخوریم. تیم ما در بسیاری از بخش‌ها مشکل داشت و از طرفی ارومیه هم بسیار مسلط بازی می‌کرد.

 
در ادامه این نشست عادل غلامی کاپیتان تیم والیبال کاله آمل اظهار داشت: من واقعاً پیش‌بینی نمی‌کردم که این نتیجه در بازی امروز رقم بخورد از شروع گیم دوم شیرازه تیم ما از هم پاشید و افتضاح بازی کردیم. پیروزی برابر تیم اول جدول در مرحله پلی‌آف روحیه مثبتی را در تیم شهرداری ارومیه تزریق کرد. دلیل اصلی تحول این تیم کسب نتایج خوب از بازی مقابل گنبد و پس از آن است.
 
کاپیتان تیم کاله آمل در پایان با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در پوشش بازی‌های لیگ برتر والیبال تصریح کرد: متاسفانه صدا و سیما بدترین مسابقات فوتبال را پخش می‌کند اما ورزشی مانند والیبال که در سال‌های اخیر موفقیت‌های فراوانی را کسب کرده را نادیده می‌گیرد.

نشست خبری بعد بازیمیزان خراسان و متین ورامین

سرمربی تیم میزان خراسان:اکثر بازیکنان تیم من برای اولین بار در این سالن به میدان می‌رفتند



جبار قوچان‌‌نژاد پس از شکست 3 بر 2 تمیش برابر متین ورامین در نشست خبری  اظهار داشت: من به تیم متین تبریک می‌گویم. اما این نکته را باید در نظر گرفت که دو مهره بسیار مهم و کلیدی ما به دلیل مصدومیت نتوانستند در این بازی ما را همراهی کنند اما ما توانستیم غیبت آنها را جبران کرده و تیم را بازسازی کنیم.

وی با اشاره به وضع داوری والیبال گفت: بهتر است اگر داوری توانایی قضاوت در یک دیدار را ندارد یا گمان می‌کند که از بازیکنان یکی از تیم‌ها ترسی دارد از قضاوت آن مسابقه که بسیار هم سرنوشت‌ساز است انصراف دهد.اینکه آخر هر بازی بگویند اشتباهات داوری بخشی از مسابقه است و برنامه‌ریزی و ثبات یک تیم را به باد دهند اصلا منصفانه نیست .

وی  ادامه داد: من در تمام شش سال گذشته حتی یک بار هم به وضع داوری اعتراض نکردم اما امروز کاملا مشهود بود که داور حتی در بدترین حالت اعتراض بازیکنان ورامین به آنها کارت زرد نشان نداد. بازسازی تیمی که از داوری ضربه می‌خورد کار دشواری است. با این وجود از آن جایی که اتحاد،یکدلی و کار گروهی در تیم میزان همواره حرف اول را زده است تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در دیدار بعدی با آمادگی کامل برابر ورامین ظاهر شده و توانمندی تیم خود را بار دیگر به اثبات برسانیم.

برچسب ها: لیگ ، برتر ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار