معاون گردشگری استان کرمانشاه، گفت: «فش» یکی از روستاها و مناطق نمونه گردشگری استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،محمدرضا ستایش فر  در خصوص ویژگی‌های منطقه نمونه گردشگری «فش»، اظهارکرد: منطقه نمونه گردشگری «فش» در شهرستان کنگاور یکی از 50 منطقه نمونه گردشگری استان است که از ویژگی‌های قابل توجه‌ای برای سرمایه گذاری برخوردار می باشد.

وی، افزود: محورهای گردشگری، وجود سراب طبیعی زیبا، پوشش گیاهی و طبیعی مصنوع(باغات)، ارتفاعات زیبا و مسیر کوهنوردی از جمله ویژگی‌های بارز منطقه نمونه گردشگری «فش» است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با اشاره به مزیت‌ها، فرصت‌ها و قابلیت‌های این منطقه نمونه گردشگری گفت: قابلیت کوهنوردی، کایت سواری، برگزاری تورهای علمی، وجود تپه‌ها جهت پیاده روی و طبیعت گردی، وجود باغات میوه، فعالیت شکار و طبیعت، وجود چشمه‌های آب و جویبارهای روان در منطقه، تنوع پوشش گیاهی و نزدیکی به شهرستان کنگاور تنها بخشی از مزیت‌ها، فرصت‌ها و قابلیت‌های منطقه نمونه گردشگری «فش» است.

ستایش فر در خصوص زمینه‌هایی که برای سرمایه گذاری در این منطقه نمونه گردشگری وجود دارد، افزود: در این منطقه زمینه سرمایه گذاری برای احداث مجتمع تفریحی توریستی، کمپینگ، ویلا، احداث دهکده گردشگری روستایی، احداث فضاهای ورزشی و احداث مجموعه تفریحات آبی در مجاورت سراب وجود دارد.

وی در خصوص زیر ساخت‌های مورد نیاز در این منطقه نمونه گردشگری، گفت: آب، برق، گاز، جاده آسفالت و پوشش ارتباطات ماهواره‌ای از جمله زیرساخت‌هایی است که در این منطقه به وجود آنها نیاز است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از سرمایه گذاری در این منطقه نمونه گردشگری حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فش ، کرمانشاه ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار