شهر بزرگ و صنعتی اصفهان ، خود را برای برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران که بزرگترین نمایشگاه تخصصی دوسالانه صنعت برق کشور محسوب می شود آماده می کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هفتمین نمايشگاه بين المللي دو سالانه صنعت برق ایران:نمایشگاهی که در آن تعداد زیادی از شرکت‌های فعال و بزرگ داخلی و خارجی؛ صنایع ، تجهیزات و خدمات خودشان را از تاریخ 3 تا 6 خردادماه 1393 به نمایش خواهند گذاشت 

 در این نمایشگاه ده ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و شش کشور خارجی؛ نوین ترین و جدید ترین تولیدات ، صنایع ، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت برق را ارائه می کنند.

مدیر اجرایی هفتمین نمايشگاه بين المللي دو سالانه صنعت برق ایران به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت : توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبيين توانمندي‌هاي اين صنعت در مقايسه با ديگر كشورهاي منطقه، شناخت زمينه‌هاي بالقوه همكاري و تعامل بين ايران و ديگر كشورها ، افزایش راندمان تولید برق در نیروگاه های مختلف کشور ، فراهم کردن زمینه صادرات برق به دیگر کشورها و معرفی تجهیزات نوین تولید برق ، برخی از اهداف برگزاری هفتمین نمايشگاه بين المللي دو سالانه صنعت برق ایران است.

علی شالباف افزود: برنامه ریزی برای بازدید هیئت‌های تجاری و بازرگانی ، برگزاری چند کارگاه تخصصی و حضور تعدادی از مقامات کشوری، برخی از برنامه های جانبی این نمايشگاه خواهد بود. 

وی با بیان اینکه در دنیای امروز انرژی برق شاخصي براي ارزيابي صنعتي و پيشرفت اقتصادي كشورها به شمار مي‌آيد، گفت: امروزه انرژي برق موضوع بسيار با اهميتی است، چرا كه در صورت هدر رفتن آن، صنايع كشور متوقف شده و اقتصاد و آينده كشور ضربه خواهد ديد. 

شالباف افزود: به همین منظور و با هدف معرفي هر چه بيشتر آخرين تحولات و دست يافته‌هاي صنعت برق و ارتقاء فرهنگ مصرف بهينه اين انرژي، هفتمین نمايشگاه بين‌المللي دوسالانه صنعت برق اصفهان از تاريخ 3 تا 6 خردادماه سال 1393 با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان و حمایت و نظارت وزارت محترم نیرو برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 100 شرکت در این نمایشگاه نام نویسی کرده اند و پیش بینی می شود تا زمان آغاز نمایشگاه، تعداد شرکت کنندگان این نمایشگاه به بیش از 150 شركت خارجی و داخلی افزایش یابد. 

مدیر اجرایی هفتمین نمايشگاه بين المللي دو سالانه صنعت برق ایران گفت : این نمایشگاه در مساحتي بالغ بر 10.000 مترمربع فضاي بسته نمايشگاهي و 1000 متر مربع فضاي باز نمايشگاهي و در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد..  
 
علاقمندان می توانند برای كسب اطلاعات بيشتر این نمایشگاه با شماره تلفن هاي 9-22632025-021 تماس بگیرند  و يا از وب سايت www.iranwatex.com بازديد نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار