شبکه المیادین از پایان یافتن مذاکرات سه روزه کارشناسی ایران و گروه 1+5 در شهر وین خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران شبکه المیادین لحظاتی پیش به نقل از "حمید بعیدی نژاد" مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای، از پایان یافتن مذاکرات سه روزه کارشناسی ایران و گروه 1+5 در شهر وین خبر داد.

پیش از این "حمید بعیدی نژاد" مدیر کل سیاسی و بین الملل وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای ضمن ابراز رضایت از دور جاری مذاکرات کارشناسی اعلام کرده بود این مذاکرات امروز (جمعه) و به طور جدی و محتوایی ادامه دارد.

"بعیدی نژاد" همچنین با بیان اینکه دور جاری مذاکرات در سطح کارشناسی از سوی همه طرفین برگزار می شود از روند مذاکرات ابراز رضایت کرد.

لازم به ذکر است طبق توافق هیات های مذاکره کننده ایران و گروه 1+5 به ریاست ظریف و اشتون در مذاکرات وین، قرار شد قبل از برگزاری دور جدید مذاکرات در سطح عالی، مذاکراتی نیز در سطح کارشناسی به منظور انجام گفتگوهای مقدماتی میان طرفین برگزار شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، المیادین ، گروه ، عراقچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۵۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
بهر حال یک واقعیت را در نظر بگیریم.
اوکراین یک کشور دارای سلاح و موشک اتمی بود که داوطلبانه همه را رها کرد با این قول غربیها که هرگز نخواهند گذاشت تهدیدی علیه آن کشور بشود و حالا تمامیت ارزی آن مورد تهدید یک قدرت اتمی است و هیچ قدرتی نمیتواند از او حمایت کند.

آیا این تجربه نباید مورد نظر ما باشد که راحت همه چیز را تعطیل کنیم و بعدا نتوانیم کشور خود را حفظ کنیم !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
شاهپور تناوری
۲۱:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
هنوزاین ملت از این مذاکرات نتیجه که نگرفته هیچ بلکه تحریم ها بر این ملت وکشور افزایش یافته
آخرین اخبار