نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اقتصاد مقاومتی و مسائل فرهنگی را مهمترین محورهای بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری دانست و گفت: بکارگیری منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب نقش مؤثری در تحقق اهداف ارزشمند نظام اسلامی دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین لطفی در جمع نمازگزاران ایلامی هماهنگی و تعامل مسئولان و حاکم شدن فضایی صمیمی بر جامعه را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ضروری دانست.
خطیب جمعه ایلام با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی با تحریم اقتصادی و جنگ نرم به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود هستند گفت: در این بین مسئولان اقتصادی و فرهنگی وظیفه خطیری به عهده دارند تا موجب ناکامی دشمنان شوند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: آن بانوی بزرگوار با داشتن ویژگی هایی همچون صبر و استقامت ، عفاف و شجاعت الگویی شایسته برای بانوان مسلمان است.
وی همچنین پرستاری را شغلی سخت و ارزشمند دانست و گفت: پرستاران دلسوز با خدمت رسانی بی شائبه به افراد بیمار به اجری وافر دست می یابند. /س
برچسب ها: خطبه ، نماز جمعه ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.