منابع خبری از اعتصاب دسته جمعی دیپلمات های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه یدیعوت آحارانوت:منابع دیپلماتیک رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند اعتصاب کارکنان وزارت امور خارجه اسرائیل در اعتراض به شرایط کاریشان که این هفته از سر گرفته شد ، پروتکل ها و سفرهای مسئولان خارجی را به فلسطین اشغالی با مشکل مواجه کرده است.

ییگال پالمور ، سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل به عنوان یکی از کارمندان وزارت امور خارجه اسرائیل گفت :این اعتصاب که از روز سه شنبه آغاز شده است ، همه خدمات مربوط به تدارکات و پشتیبانی ، پروتکل ها و خدمات سیاسی ارائه شده به مسئولان خارجی را که به اسرائیل سفر می کنند تحت تاثیر قرار داده است و سفرهای مسئولان اسرائیلی را به خارج نیز دشوار کرده است.

به این ترتیب ، روز چهارشنبه بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل که به آمریکا سفر کرده است ، در سفر از واشنگتن به لس آنجلس ، به علت عدم حضور دیپلمات های اسرائیلی که معمولا در پروتکل دیپلماتیک پیش بینی شده است ، در فرودگاه این شهر تنها با استقبال نیروهای امنیتی مواجه شد.

این حرکت اعتصابی که دیپلمات ها و کارکنان اداری وزارت امور خارجه اسرائیل بهار گذشته آغاز کردند ، ماه ژوئیه با آغاز مذاکرات با وزارت دارایی به حال تعلیق درآمده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار