کاشفی: اعزام تیم‌های هیمالیانوردی و راه‌اندازی ستاد اطلاع‌رسانی شاخص‌ترین کارمان بود

رئیس سابق هیئت کوهنوردی تهران گفت: اعزام تیم‌های هیمالیانوردی و راه‌اندازی ستاد اطلاع‌رسانی پیشگیری از حوادث شاخص‌ترین کارمان در این سال‌ها بود.

کاوه کاشفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: در سال‌هایی که بنده به عنوان ریاست هیئت خدمت می‌کردم اعزام تیم‌ها از طریق هیات استان به صعودهای برون مرزی و راه‌ا ندازی ستاد اطلاع‌رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان شاخص‌ترین کارمان بود و از این بابت خوشحالم.
 
وی تصریح کرد: اعزام‌های هیمالیانوردی در گذشته به صورت مستقل و انفرادی صورت می‌گرفت ولی از سال 86 به بعد اعزام به قلل برودپیک، گاشربروم، اسپانیک، نان و موهیل‌سال صورت گرفت که هیچ کشته‌ای نداشت.
 
کاشفی در ادامه افزود: راه‌اندازی ستاد اطلاع‌رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان نیز سال 86 در ارتفاعات شمال تهران صورت گرفت که کمک زیادی در کاهش این موضوع کرد.

رئیس سابق هیئت کوهنوردی تهران عنوان کرد: شب گذشته مراسم نکو داشتن از بنده به عمل آمد و دوستان سنگ تمام گذاشتند و ما را خجالت دادند که در اینجا جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم.
 
کاشفی گفت: مجمع انتخاباتی ریاست هیئت آذر سال جاری برگزار شد و بنده جای خود را بعد از 6 سال به رمضانی واگذار کردم می‌توانستم دوباره کاندید شوم ولی به اندازه توانم کار کردم. به هر حال من این سمت را به رئیس‌ جدید تبریک می‌گویم و امیدوارم وی در کار خود موفق و مدیر باشد.
 
رئیس سابق هیئت کوهنوردی تهران اشاره کرد: چند پیشنهاد به من هم شده است که فعلا نمی‌توانم بگویم بنابراین بعد از عید تصمیم می‌گیریم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کوهنوردی رشته پاک و هیجان‌انگیزی است که با طبیعت سر و کار دارد و روح انسان را جلا می‌دهد و باعث می‌شود که آدم غرق در تفکر معجزات خداوند شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار