دبير فدراسيون اسكي گفت:قهرماني شايسته جوانان در مسابقات آسيايي ،خستگي يك سال سخت و پركار را از تن ما بيرون كرد.

علي عمران سولقاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:اين قهرماني را به همه گروه هايي كه هرچند كوچك در پيروزي جوانان ما نقش داشتند تبريك مي گويم و معتقدم همه عزيزان در اين موفقيت سهيم هستند.
وي افزود:امسال سال بسيار سخت و پركاري را گذرانديم كه قهرماني اين جوانان در روزهاي منتهي به پايان سال،خستگي را از تنمان بيرون كرد.پيش از اين هم در المپيك زمستاني در حد بضاعت خود نتيجه بسيار خوبي كسب كرديم و مطمئنيم اگر مشكلات مالي هم رفع شود در آينده بهتر از اين هم نتيجه مي گيريم.

دبير فدراسيون اسكي تصريح كرد:ديروز با دبير كنفدراسيون اسكي آسيا صحبت كردم كه وي از ميزباني ايراني ها رضايت كامل داشت.تصميم داريم تا تا با توجه به پتانسيل بالايي كه پيست بين المللي ديزين دارد پيشنهاد برگزاري مسابقات قهرماني بزرگسالان آسيا را در اين پيست ارائه بدهيم.

از همين امروز بايد براي المپيك زمستاني 2018 برنامه ريزي كنيم

سولقاني ادامه داد:معتقدم از همين امروز بايد براي المپيك بعدي برنامه ريزي كنيم تا با آمادگي بيشتري در اين بازي هاي حساس و مهم شركت كنيم.كشورهاي ديگر نيز چنين اقداماتي انجام مي دهند.به عنوان مثال كره اي ها با ميزباني مسابقات اسكي بزرگسالان آسيا در سال 2015 خود را براي المپيك 2018 كه در آنجا نيز ميزبان هستند آماده مي كنند.

وي در پايان خاطرنشان كرد:تا مسابقات قهرماني بزرگسالان آسيا نيز فرصت كمي باقي مانده است كه اميدواريم در آن رقابتها نيز حضوري شايسته داشته باشيم.
برچسب ها: اسکی ، سولقانی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار