"عباس ظفری" گفت:‌ در نمایش "آدمک چوبی" به کارگردانی جهانگیر طاهری،‌ ایفای نقش در این نمایش را به دلیل حضور دخترم پذیرفتم.

"عباس ظفری" بازیگر نمایش "آدمک چوبی" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: از قبل قرار نبود تا در این پروژه نمایشی به ایفای نقش بپردازم اما به دلیل حضور دخترم "شادی ظفری" در نمایش آدمک چوبی در نقش "آدمک" که جزء اولین کارهایش به شمار می‌آمد،‌ نقش آشپزباشی را پذیرفتم.
 
وی در خصوص جهانگیر طاهری کارگردان نمایش "آدمک چوبی" اظهار داشت:‌ از سال‌ها قبل وی را می‌شناختم و هر دو با هم در رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر فارغ‌التحصیل شدیم و چند سالی در کنار هم کار کردیم.
 
بازیگر مجموعه "زیرگنبد کبود" در مورد فعالیت خود در تلویزیون افزود: پیشنهاد بازی در یک سریال تلویزیونی به کارگردانی حسن فتحی را داشتم و همچنین  در سری جدید مجموعه "زیر گنبدکبود" با بهرام شاه محمدلو تغییرات اساسی را در نقش آقای حکایتی که به نوعی قرار است فراموش‌کار شود، ایجاد کردیم.
 
ظفری بیان کرد: متن اولیه این مجموعه دو سال مورد تصویب اداری مالی معاونت سیما قرار گرفته و امیدواریم مسئولان مربوطه توجهی به این مجموعه داشته باشند تا هر چه زودتر جلوی دوربین برود.
 
این بازیگر با اشاره به فعالیت دیگر خود در تئاتر خاطرنشان کرد: برای سال جدید قرار است نمایشی با عنوان "ستاره باران" را به روی صحنه ببریم.
 
گفتنی است، مجموعه "سیر و سرکه" به کارگردانی غلامرضا رمضانی آخرین کار پخش شده از عباس ظفری در تلویزیون است.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار