هفته های پنجم و ششم دور برگشت لیگ برتر تکواندو، با معرفی تیم های دوم و سوم رقابت ها پنج‌شنبه 15 اسفند در خانه تکواندوی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات هفته پنجم و ششم دور برگشت دوازدهمين دوره ليگ برتر تكواندو، درحالی در خانه تکواندوی تهران برگزار شد که داود فلاح سرناظر مسابقات دیروز به دلیل تصادف شدید اتومبیلش نتوانست خود را به موقع به مسابقات برساند.

او در هفته پایانی لیگ برتر ووشو که دیروز در آکادمی این رشته برگزار شد، حضور داشت.

این هفته از رقابت ها قرار بود در کرج برگزار شود که با انصراف سلحشور البرز از میزبانی، مسابقات به خانه تکواندو انتقال یافت.

شهرداری ورامین که برای تثبیت قهرمانی خود نیاز به یک امتیاز داشت، با کسب دو پیروزی در فاصله یک هفته به پایان رقابت ها به این عنوان رسید

شهرداری در هفته پنجم 6 بر 2 تیم شرکت ملی حفاری ایران را برد و در هفته ششم پنج بر سه با عبور از سد مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران با 39 امتیاز به صدرنشینی خود در جدول ادامه داد.

نایب قهرمانی دانشجویان

اما مهمترین بازی این هفته بین تیم های دانشگاه و پاس قوامین قهرمان سال قبل برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست با دو نتیجه مشابه پنج بر سه، تیم های پاس قوامین و سلحشور را شکست داده و با 31 امتیاز عنوان نایب قهرمانی لیگ را از آن خود کرد.

در سایر دیدارهای هفته پنجم سلحشور البرز هفت بر یک شهرداری شهر اندیشه را برد و مجتمع جوانه 6 بر 2 مغلوب صنایع استیل البرز شد.

همچنین در سایر مسابقات هفته ششم نیز شرکت ملی حفاری ایران 5 بر سه پاس قوامین را شکست داد و استیل البرز 6 بر 2 شهرداری اندیشه را برد.

ارفاق فدراسیون به حفاری و دانشگاه!

اما با توجه به اعزام ملی پوشان تکواندو به تورنمنت بین المللی هلند در 21 اسفند، تیم حفاری دیدار هفته هفتم خود را هم برگزار کرد و برابر سلحشور به پیروزی 6 بر 2 رسید تا ملی پوشان این تیم بتوانند همراه تیم ملی به موقع در مسابقات حاضر شوند.

همچنین دانشگاه آزاد هم با همین نتیجه شهرداری شهر اندیشه را مغلوب کرد تا تنها دو بازی در هفته پایانی لیگ برتر باقی بماند.

با احتساب بازی هفته هفتم حفاری، این تیم عنوان سومی خود را با 21 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته و تیم های پاس قوامین و استیل البرز با 19 امتیاز چهارم و پنجم هستند.

همچنین اعتراضات مصطفی جشن ساز سرمربی تیم حفاری به داوران بعد از باخت فنی مسعود حجی زواره ملی پوش تیمش نیز مثل همیشه آرامش خانه تکواندو را بهم ریخت.

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، ورامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار