متاسفانه یک دست نبودن برنج‌های عرضه شده در سبد کالا موجب شده تا بعضی از دریافت کنندگان این سبد اظهار نارضایتی کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، برخی تماس‌های مردمی به دفتر باشگاه حاکی از آن است که مردم دقیقا می‌خواهند بدانند چرا در سبد کالاهای رایگان کیفیت و نوع برنج‌ها یکی نیست.  
 
در همین ارتباط خانم خانه‌داری که از کیفیت پایین برنج موجود در سبد کالای خود ناراضی بود به خبرنگار ما گفت: چرا نباید برنج‌های عرضه شده در سبد کالا یکدست باشد.  
 
وی ادامه داد: بعد از دریافت سبد کالای خود اقدام به پختن برنج مربوطه برای صرف غذا نمودم که تنها پس از چند دقیقه جوش خوردن آن برنج متوجه شدم برنج عرضه شده به هیچ وجه کیفیت ندارد و در قابلمه به کلی وا رفته است.  
 
در همین ارتباط حریری رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر علت یکدست نبودن برنج‌های عرضه شده در سبد کالا، اظهار داشت: علت یکدست نبودن برنج‌های عرضه شده در سبد رایگان کالا آن است که این برنج‌های وارداتی از چند منبع و منشأ خارجی خریداری شده است.  
 
وی افزود: در حال حاضر و براساس آمار قرار است 15 میلیون سبد کالا در سراسر کشور توزیع شود و این به معنای آن است که 15 میلیون برنج 20 کیلویی برای سبد کالا در نظر گرفته شده است.  
 
حریری با اشاره به اینکه در بین برنج‌های ایرانی نیز کیفیت برنج امسال با سال قبل کاملا فرق دارد، اظهار داشت: این کاملا طبیعی است که کیفیت برنج‌های عرضه شده در سبد کالا یکدست نباشد چرا که چندین واردکننده از چند منشأ خارجی اقدام به خرید برنج خارجی نموده‌اند.  
 

انتهای پیام/   

برچسب ها: برنج ، سبد ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار