"حسین طاهری" در حاشیه‌ی جشنواره تئاتر «امید» درباره‌ی این جشنواره گفت.

"حسین طاهری" رئیس مرکز هنرهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ی تئاتر باشگاه خبرنگاران درباره‌ی جشنواره‌ی امید گفت: ‌جشنواره‌ی امید، یکی از جشنواره‌های خصوصی می‌باشد، جشنواره امید جشنواره‌ی خوبی است که می‌تواند یکی از نمونه‌های جشنواره‌ها و واگذاری فعالیت‌ها و تلاش‌های فرهنگی به بخش خصوصی باشد.
 
وی ادامه داد: ‌با مدیریت خوب "پیام دهکردی"‌ که دلسوزانه مشغول است و از خود در جشنواره مایه ‌می‌گذارد و از محبوبیت و اعتبار و احترامی که از خود در این مجموعه گذاشته طبیعتا خیلی خوشحال خواهم شد که بتوانم این جشنواره را به عنوان یکی از نمونه‌های خوب که البته اشکالاتی هم می‌تواند داشته باشد، ‌معرفی کنم.
 
طاهری افزود:‌ درجهت ارتقا اینگونه جشنواره‌ها خود را موظف  می‌کنم که آنها را دنبال کنم تا الگوسازی شود برای مجموعه‌ی کشور البته بر عکس آن هم هست که جشنواره زدگی‌های خصوصی ممکن است آفت‌ها،‌ آسیب‌ها و مشکلاتی را ایجاد کند که ما باید هر دو سوی آن را ببینیم.
 
وی تصریح کرد:‌این جشنواره‌ها خیلی نیاز به استقبال ندارد،‌ چون کار ارزشمند است خود جشنواره خود را پیدا می‌کند،‌ ما سرعت و کمیت و دایره‌های بزرگ را خیلی نبینیم اگر کار درست،‌ خوب و حتی در سطح کوچک انجام بشود خود را بهتر پیدا می‌کند. یک بار خوب اگر هر چند کم باشد درست به مقصد برسد بهتر از بار بزرگی است که به مقصد نرسد.
 
طاهری در آخر عنوان کرد: هرگز هنرهای نمایشی سعی دارد کارهایش جلوتر از حرف‌هایش شود و حرف‌ها بعد از کارها باشد. امیدوارم تا پایان سال خبرهای خوبی را برای خانواده‌‌ی تئاتر داشته باشم و خانواده‌ی تئاتر هوای بهتر آرام‌تر و فعال‌تری را استشمام کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.