بازیکن تیم فوتبال صبای قم گفت: به خاطر مشکلات مالی دو هفته است که اعتصاب کرده‌ایم و تمرین نمی‌کنیم و بازیکنان صبا نمی‌دانند با چه کسی طرف هستند.

هادی شکوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تصمیم‌‌های احساسی باعث شده تیم صبا به این روز بیفتد ما به خاطر مشکلات مالی دو هفته است که تمرین نکرده‌ایم متاسفانه هیچ کسی بر تیم ما نظارت نمی‌کند.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: اگر آقایان نمی‌توانند تیمداری کنند باید تیم را واگذار کنند. بازیکنان صبا نمی‌دانند با چه کسی طرف هستند و حق خود را باید از چه کسی بگیرند و جالب اینجاست که در نهایت بازیکن محکوم می‌شود.

وی از واگذاری تیم‌های تهرانی به شهرستان هم گفت و ادامه داد: از چند سال پیش تصمیماتی احساسی گرفته شد و چند تیم تهرانی به این روز افتادند. این تیم یکی از بازیکن سازترین تیم‌ها بود ولی الان جایی در فوتبال ایران ندارد.

شکوری خاطرنشان کرد: تیم صبا که الان به این روز افتاده زمانی قهرمان ایران بوده و در لیگ قهرمانان آسیا می‌درخشید من فکر می‌کنم تیم‌های تهرانی را نابود کردند ولی امیدوارم به همان راحتی که با یک نامه تیم‌ها را به شهرستان واگذار می‌کنند این تیم‌ها به تهران برگردانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظارت ، تیم ، مشکلات مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار