بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با اشاره به باخت‌های فیلادلفیا گفت: از همان ابتدا هم گفتم که تیم فیلادلفیا برای انتخاب اول درفت (یارکشی) تلاش می‌کند اما فکر می کردند دروغ می‌گویم.

 ارسلان کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد حضور بازی در لیگ ایران و تیم ماهشهر توضیح داد: بازی در ماهشهر بهتر از هر شهر دیگری بود. در شهرهای دیگر سالنهای بسیار خرابی را می دیدیم اما خوشحالم که با سرمایه گذاری خوب در ماهشهر، سالن مناسبی وجود داشت. بازی در ایران هم تجربه خوبی بود اما نه تجربه ای که فکر آن را می کردم. به هر حال با ذهنیت دیگری وارد شده بودم اما با شرایط متفاوتی مواجه شدم که سعی کردم با آن بسازم البته از تیم و مربیان بسیار راضی هستم اما مسائلی خارج از بسکتبال وجود داشت که ترجیح می دهم در مورد آن صحبت نکنم.

وی ادامه داد: براساس اطلاعاتی که جمع کردم، اسپنسر که در لیگ ایران 26 یا 27 امتیاز می آورد در برخی بازیهای لیگ چین تا 50 امتیاز هم کسب می کند. به هر حال در ایران بازی فیزیکی تر است و اوضاع به این شکل نیست که توپ را دست یک بازیکن بدهند. تمام بازیکنان نقش خود را در تیم دارند.

**رقابتم با صمد داخل زمین است

کاظمی در مورد غرب آسیا و رویارویی با صمد نیکخواه در تیم مهرام گفت: صمد کاپیتان تیم ملی است و احترام وی واجب است. من هیچ مشکلی با وی ندارم و رقابتمان به شکلی سالم در داخل زمین است. اوضاع به این شکل نیست که در بیرون زمین به خون هم تشنه باشیم و همه چیز در مسابقه است. ما تقریبا هم پست هستیم و بچیروویچ سرمربی تیم ملی هم گفته است که در پست 3 از صمد استفاده می کند و من هم در هر دو پست 3 و 4 به تیم کمک می کنم.

بازیکن پتروشیمی در مورد اوشین ساهاکیان در پست 4 تاکید کرد: اوشین هم بازیکن بسیار خوب و از دوستان صمیمی من است. در مورد پستهای بازیکنان و بازی دادن به آنها هم مربی تیم ملی باید تصمیم بگیرد.

وی در مورد بازی با مهرام در غرب آسیا و مطمئن شدن تیم مقابل با توجه به حضور بازیکنانی مثل صمد نیکخواه و حامد حدادی گفت: با احترام به تیم مقابل، در این بازی ما برنده هستیم.

**فکر می‌کردند دروغ می‌گویم

در شرایطی که تیم‌های NBA با رکورد باختهای بیشتر، شانس بهتری در انتخاب بازیکنان لیگ دانشگاهی طی مراسم درفت (یارکشی)‌دارند، کاظمی درباره تیم فیلادلفیا و باختهای این تیم تاکید کرد: من از همان ابتدای فصل هم گفتم که این تیم برای رسیدن به انتخاب اول درفت تلاش می کند اما برخی فکر می کردند که دروغ می گویم و از همه جا رانده، به ایران آمده ام. مسئولان تیم فیلادلفیا هم در صحبت با مدیر برنامه هایم تاکید داشتند که برای سال بعد 100 درصد من را می خواهند اما اگر قرار باشد روی نیمکت بنشینم حاضر به رفتن نیستم.

وی ادامه داد: گاهی به یک بازیکن می گویند که با کمی تلاش برای جا باز کردن در ترکیب تیم شانس داری اما برخی مواقع می گویند چند بازیکن دیگر جلوتر از تو در این پست هستند که با آمدن هر مربی، باز هم برای بازی انتخاب می شوند. در شرایط دوم هیچ شانسی وجود ندارد و به همین دلیل هم با چنین احتمالی حاضر به رفتن نیستم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارسلان ، کاظمی ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار