سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: تیم ما نیمی از مرحله دوم را فدای انتخاب بازیکن برای غرب آسیا کردیم. 17 بازیکن در حال حاضر داریم که 12 نفر آنها حق حضور در غرب آسیا را دارند.

 مهران حاتمی بعد از اتمام مرحله دوم سوپرلیگ بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: بازیکنان پتروشیمی سال پر تمرین و پرتلاشی را گذراندند. تیم نشان داد که مهره های اضافه شده، چه ارزشی داشتند و فصل را با اقتدار شروع و تمام کردیم. البته این حاصل تلاش گروهی مجموعه پتروشیمی بود که از مدیرعامل تا بازیکنان و اعضای باشگاه را در برمی گیرد.
 
وی در مورد مرحله دوم بازیها تاکید کرد: مرحله دوم با اضافه کردن به تعداد مسابقات باعث شد بازیکنان با استرس کمتر و به شکلی روانتر بازی کنند. من با توجه به غیبت در جلسه تصمیم گیری هیچ دخل و تصرفی در این شکل برگزاری نداشتم اما ناراحتی بسیاری از تیمها این است که بازیهای مرحله اول هیچ امتیازی را نصیب کسی نکرد. این حرف درستی است و امیدواریم در سالهای بعد این شرایط تکرار نشود.

تیم‌های کره جنوبی هر سل 52 بازی انجام می دهند

وی با تاکید براینکه در مجموع با این شکل برگزاری موافق است،‌گفت: باید برای سال بعد 3 بازی در هر 10 روز داشته باشیم و نتایج مرحله اول نیز در دور دوم دخیل باشد اما در کل تعداد بیشتر بازیها را قبول داریم. در کشورهای دیگر هم شرایط به همین منوال است، برای مثال در کشور کره جنوبی تیمها 52 بازی در سال انجام می دهند.

سرمربی پتروشیمی در مورد بازیهای غرب آسیا گفت: ما نیمی از مرحله دوم را فدای انتخاب بازیکن برای غرب آسیا کردیم. بازیکنان ایرانی تیم تا به حال زحمت زیادی کشیده اند و امیدوارم بازیکنان خارجی نیز جواب خود را پس بدهند. برای غرب آسیا باید از جمع 17 بازیکن فعلی، 12 نفر را انتخاب کنیم و به این ترتیب باید دست به انتخاب زده و برخی را در غرب آسیا همراه نداشته باشیم. 

ما که در جذب ستاره‌های مهرام موفق نبودیم

تا به حال هیچ خبری از تیمهای شرکت کننده و شرایط برگزاری غرب آسیا منتشر نشده است، سرمربی پتروشیمی توضیح می دهد: 2 تیم از اردن، یک تیم از عراق و یمن و 2 تیم از ایران در دو گروه با هم مسابقه می دهند که بعد از مشخص شدن رده بندی آنها در بازیهای گروهی، دور بعدی به صورت ضربدی برگزار می شود. 

حاتمی در مورد دیدار با مهرام و بحثی که در مورد ستاره های دو تیم در گرفت،‌ گفت: ما که نتوانستیم ستاره های این تیم را جذب کنیم. با تمام اوصاف برای مهرامی ها احترام زیادی قائلیم. بازی با این تیم سخت اما مثل سایر مسابقات است. نتیجه این مسابقه هم از ارزشهای هیچ تیمی کم نمی کند و هر دو تیم بسیار قدرتمند و ریشه دار هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حاتمی ، ماهشهر ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار