مصطفی کیایی در فیلم "خط ویژه" همه چیز را برای یک فروش خوب مهیا کرده است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، مصطفی کیایی در فیلم "خط ویژه" همه چیز را برای یک فروش خوب مهیا کرده. فیلم هم بازیگر معروف و جوان دارد، هم تعقیب و گریز دارد، هم تعلیق دارد و هم تکه پرانی و شوخی های کلامی. ماجرای هک کردن حساب های بانکی و اشاره به اختلاس و رانت خواری در آن، هم موضوع روز است و هم جذاب برای جوان ها. فیلم ابتدا با ماجراهایی موازی آغاز می شود، اما با جابجایی حساب های بانکی همه به هم می رسند.  
 
تعقیب و گریز دزدزده ها و سارقان در حالی شکل می گیرد که به تدریج امکان جداشد سارقان از یکدیگر از بین می رود. یعنی شاید شخصیت هایی مانند خواهر یکی از آنها و نامزد دیگری به آنها ملحق شوند، اما پس از ملحق شدن تا انتها با هم حرکت می کنند. مشکل فیلمنامه چنین فیلم هایی این است که پایان مشخصی دارند: از ابتدا می شود حدس زد که سارقان دستگیر خواهند شد و پلیس کارش را به نحو احسن انجام خواهد داد. برای فرار از چنین پایانی باید تدبیری اندیشیده می شد که ظاهرا فیلمساز نیازی به آن ندیده است. 
 
بین بازی های فیلم، هانیه توسلی مثل دیگر فیلم های امسالش خوب است. اماموفق ترین حضور را هومن سیدی دارد. او با آن هیبتش واقعا یک متخصص نابغه رایانه و هک کردن به نظر می رسد. سیدی علاوه بر فیلم خوبش سیزده، امسال بازی خوبی هم در فیلم خط ویژه دارد. 

منبع:مجله فیلم


انتهای پیام/اق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.