تلویزیون سوریه از کنترل ارتش این کشور بر منطقه "مزارع ریما" خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران تلویزیون سوریه دقایقی پیش گزارش داد، یگان های نظامی ارتش سوریه در عملیات خود موفق شدند کنترل منطقه "مزارع ریما" را بدست بگیرند.

تلویزیون سوریه افزود:ارتش عملیات خود در بلندی های یبرود را همچنان ادامه می دهد.

در همین حال پایگاه خبری النشره هم گزارش داد، شماری از افراد مسلح وابسته به گروه های تروریستی در خلال عملیات ارتش سوریه از پای درآمده اند که مخالفان شمار آنها را 5 تن اعلام کرده اند.

این پایگاه افزود:در خلال عملیات ارتش سوریه در منطقه "الریحان" و "عدرا البلد" واقع در ریف دمشق 43 تن از تروریست ها به هلاکت رسیده و 53 تن دیگر زخمی شدند.

شبکه المیادین نیز در خبر دیگری از سوریه گزارش داد، ارتش سوریه به طور گسترده ای در مزارع ریما در حال پیشروی است و گروه های تروریستی پس از متحمل شدن خسارت های سنگین و هلاکت ده ها تن از انها پا به فرار گذاشته اند و مواضع دفای انها فرو ریخته است.

این شبکه از درگیری های شدید در منطقه "الزاره" واقع در غرب حمص و ورود نیروهای ارتش از سمت غرب و تسلط بر چندین ساختمان خبر داد.

در ادامه تشدید درگیری ها میان گروه های تروریستی و اختلاف آنها برسر توزیع سلاح در ریف شرقی دیر الزور،  کی دستگاه خودروی حامل سلاح بر اثر انفجار بمب، منفجر شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، مزارع ، ریما ، کنترل ، یبرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار