وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود، ضمن رد اخبار توقیف کشتی حامل موشک‌های ایرانی، آن را دروغی بزرگ و شکست خورده توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، محمد جواد ظریف، با درج مطلبی در صفحه توئیتر خود با اشاره به انتشار اخبار دروغ توقیف کشتی حامل موشک‌های ایران توسط نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نوشت: یک کشتی ایرانی حامل تسلیحات برای غزه که همزمان با برگزاری برنامه‌های سالیانه ضد ایرانی آیپک توقیف شده است. تصادفی بسیار قابل توجه یا همان دروغ شکست خورده!

گفتنی است، رژیم صهیونیستی روز گذشته با اعلام خبر و انتشار تصاویری مبهم مدعی شد یک کشتی حامل سلاح های ایرانی که عازم غزه بود را توقیف کرده است.

انتشار این خبر با تکذیب مقامات ایرانی و حتی مقامات جنبش حماس فلسطین روبر شد.

یک مقام آگاه در نیروهای مسلح در واکنش به اخبار منتشره مبنی بر توقف کشتی حامل سلاح های ایرانی توسط رژیم صهیونیستی را بی اساس و کذب خواند.

"صلاح بردویل" یکی از رهبران جنبش حماس در کنفرانسی مطبوعاتی اطلاعات انتشار یافته شده از منابع اسرائیلی در روز چهارشنبه مبنی بر توقیف کشتی ایرانی حامل سلاح در دریای سرخ که عازم باریکه غزه بود را تنش‌آفرینی رسانه‌ای اسرائیلی‌ها علیه ملت فلسطین توصیف کرد.

"بردویل" با تاکید بر اینکه انتشار این اطلاعات به صورت کامل بی پایه واساس است گفت:حماس از آنچه که طرف صهیونیستی می‌گوید اطلاعی ندارد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذوالفقار صادقی
۲۳:۴۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
بسمه تعالی
انتشار دروغ به این بزرگی نشان از بازی دو سر باخت صهیونیستی در مصاف با ایران است. تاثیر روانی این اقدام در بین ملتهای مسلمان که میزان نفوذ فرهنگی و سیاسی ایران در آن فزاینده است باعث تقویت جبهه مقاومت می شود و برعکس موجب تضعیف جبهه تکفیری و اسرائیل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
اسراییل جعلی از پایه و اساس دروغ و دغل هست.
آخرین اخبار