عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، از افتتاح خط 3 مترو در پایان فروردین ماه سال 93 خبر داد.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر گفت: با تلاش های انجام شده خط 3 مترو در حال حاضر به مرحله بهره برداری رسیده و نسبت به پروژه های مشابه در دوره های گذشته از سطح تکمیلی بالاتری برخوردار است.
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به علت تاخیر بهره برداری از این خط ادامه داد: تنها نکته ای که در خصوص افتتاح خط 3 مترو وجود دارد، این است که با توجه به اینکه خط 3 یکی از طولانی ترین خطوط مترو است و مناطق مختلفی از شهر تهران را به هم متصل می کند و همچنین حجم مسافرینی که با استفاده از این خط منتقل می شوند بالاست، مقرر شده این خط با تجهیزات کامل افتتاح شود.
 
وی افزود: خدماتی از جمله پله برقی که شاید در نگاه اول به نظر حیاتی نباشند، اما موجب زحمت مردم خواهند شد، وجود داشت که می بایست ابتدا تکمیل و سپس به بهره برداری برسد.
 
شاکری در ادامه بیان داشت: خط 3 مترو یکی از طولانی ترین خطوط است که شمال به جنوب تهران را به هم متصل می کند و با توجه به آماده بودن پله برقی ها پس از تحویل به شرکت بهره برداری و نصب آنها در آینده ای نزدیک مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود خط 3 مترو پس از تعطیلات نوروز و با تجهیزات کامل و پله برقی به بهره برداری برسد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شورا ، کمیسیون ، تهران ، شاکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
من قسم می خورم مترو بدون پله برقی افتتاح می شود میگی نه نگاه کن
Germany
زرتشت
۱۲:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
برای به تعویق انداختن بهره برداری ازخط3هزاران بهانه می آورند ودرآینده بهانه های دیگری هم کشف خواهدشدو...........
آخرین اخبار