پس از پایان مرحله ی ششم تور بین المللی لانکاوی که در مسافت 1/199 کیلومتر از ملاکا تا پونتیان برگزار شد و پیراهن طلایی همچنان بر تن صمد پور سیدی باقی ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، به نقل از روابط عمومی اداره ی کل ورزش و جوانان استان، در پایان مرحله ی ششم تور لانکاوی ، پیراهن طلایی و پیراهن سفید مخصوص برترین رکابزن آسیایی بر تن دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز با ثبت زمان 19 ساعت و 43 دقیقه و 50 ثانیه باقی ماند .

در مجموع برترین دوچرخه سواران آسیایی، بعد از صمد پور سیدی ، وحید غفاری از تیم پتروشیمی تبریز با اختلاف یک دقیقه و 27 ثانیه و امیر کلاهدوز با اختلاف دو دقیقه و 48 ثانیه در جایگاهای دوم و سوم آسیایی قرار گرفتند .

در مجموع تیمی پس از پایان شش مرحله، تیم MTN از آفریقای جنوبی با ثبت زمان 59 ساعت و 14 دقیقه و 17 ثانیه در جایگاه اول و تیم پتروشیمی تبریز با یک دقیقه و 38 ثانیه اختلاف سکوی دوم را از آن خود کرد و همچنین تیم آندرونی از ونزوئلا با ثبت زمان هشت دقیقه و 52 ثانیه بر سکوی سوم ایستاد .

در مجموع تیمی تیم های آسیایی، تیم پتروشیمی تبریز از ایران در جایگاه نخست قرار دارد و تیم های جایانت و اندونزی به ترتیب با اختلاف 24 و 32 دقیقه نسبت به تیم نماینده ی ایرانی ، مقامهای دوم و سوم را به دست آوردند.

مرحله هفتم تور لانکاوی با بر تن داشتن پیراهن طلایی دوچرخه سوار ایرانی در مسافت 230 کیلومتری از کوتاتینگی تا پکان برگزار خواهد شد ./س
 
 

 

برچسب ها: پیراهن ، طلایی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.