اسکی بازان كشورمان در روز پاياني مسابقات اسكي قهرماني جوانان آسيا با كسب 7 مدال دیگر،عنوان قهرماني دوره گذشته خود را تكرار كردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در آخرین روز از مسابقات اسکی قهرمانی جوانان آسیا که به میزبانی ایران و در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شد ملی‌پوشان کشورمان موفق به کسب 7 مدال دیگر شدند. 

نمايندگان كشورمان امروز در رشته مارپيچ كوچك،يك مدال طلا،سه نقره و 3 برنز به دست آوردند تا ايراني ها در مجموع با 25 مدال عنوان قهرماني دوره گذشته خود را تكرار كنند.

در رقابت هاي امروز و در بخش جوانان 1 (آقايان)،مین سینگ جونگ اسکی باز کره‌ای اول شد. نیما بها به رتبه دوم دست پیدا کرد و جین هوانگ بیونگ نماینده دیگر کره جنوبی سوم شد. 

در بخش جوانان 2(آقايان) آرتن وورونووف از ازبکستان اول شد، جابر ذاکری و نوید مقدید از ايران سوم شدند. 

در بخش جوانان1(بانوان)، سارانگ چو اسکی باز  کره اي اول شد و ماریا گریگوروا از قزاقستان دوم و حدیث احمدی از ایران سوم شدند. 

در بخش جوانان2(بانوان) فروغ عباسی، نجمه زالی به ترتيب اول و دوم شدند و صدف ساوه شمشکی به همراه  بارانوا اسكي باز ازبكستاني به صورت مشترك سوم شدند. 

در پايان رقابتها در بخش تيمي ایران در مجموع با کسب 8 مدال طلا ، 9 نقره و 8 برنز و در مجموع 25 مدال قهرمان شد ، کره جنوبی با کسب 6 طلا ، 4 نقره و 5 برنز  و در مجموع 15 مدال به مقام دوم رسید و قزاقستان با 3 طلا و یک نقره و در مجموع 4 مدال سوم شد.
 انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار