رای ارائه خدمات مطلوبتر به تولیدکنندگان و صادر کنندگان تاسیس دفتر نمایندگی صندوق ضمانت صادرات ایران در منطقه آزاد انزلی ضروری است


به گزارش باشگاه خبرنگاران رشت ، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی بهنگام بازدید رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران پیشنهاد ایجاد دفتر نمایندگی این صندوق را در منطقه آزاد انزلی مطرح کرد.

 سید ابراهیم سقایی ،  آمادگی سازمان منطقه آزاد انزلی را برای همکاری با صندوق ضمانت صادرات اعلام و با اشاره به فلسفه ایجاد مناطق آزاد برای توسعه صادرات غیرنفتی و کسب درآمدهای ارزی ، خواستار تغییر رویکرد و توجه صنایع کشور به بازار داخلی و بین المللی شد. 

وی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان داخلی باید با بازاریابی صحیح کارشناسی شده و تولید محصولات با کیفیت بالا و برخوردار از توان رقابتی به سمت توسعه صادرات حرکت کنند.   

طاهر شه،   رئیس هیأت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران با استقبال از پیشنهاد مطرح شده افزود: وظیفه اصلی صندوق ضمانت صادرات ارائه آموزشهای تخصصی صادرکنندگان ، خدمات اعتباری و بیمه ای و تسهیل در فرآیند صادرات است .    

عضو هیأت مدیره و مدیران صندوق ضمانت صادرات کشور بهمراه مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی از دو واحد تولیدی موفق در زمینه صادرات منطقه دیدن کردند و از نزدیک با فعالیت های تولیدی این واحد ها آشنا شدند./س


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.