استاندار کرمانشاه گفت: امروز امنیت کشور در سایه دستیابی به امنیت غذایی است و این امنیت توسط بخش کشاورزی محقق خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ابراهیم رضایی دستیابی به خودکفایی در حوزه کشاورزی را یکی از اصلی ترین راهکار های دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است، دانست.

وی از بخش کشاورزی به عنوان یکی از اصلی ترین ظرفیت های کشور و به خصوص استان کرمانشاه یاد کرد وافزود : با تمام تواندر خدمت این بخش هستم و تلاش خواهم کرد تا این بخش را به شکوفایی برسانم.

رضایی گفت :در شرایط کنونی کشور امکان توسعه سطح زیر کشت محصولات کشاورزی وجود ندارد،و بهترین اقدام در راستای شکوفایی در عرصه کشاورزی کم کردن فاصله تولید بین کشاورزان پیش رو و معمولی و این اقدام به خیلی سخت به نظر نمی رسد

وی افزود : با مدیریت درست خواهیم توانست در عرصه کشاورزی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم و این مسئله عزم ملی می خواهد و ما در راستای دستیابی به این هدف از همه کسانی که صاحب نظر هستند یاری می طلبیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر استفاده از کشاورزی علم محور در راستای به ارتقاء بهره وری بخش کشاورزی، خواستار توجه ویژه به این حوزه شد و گفت: تنها از طریق ارتقاء بهره وری خواهیم توانست در عرصه کشاورزی موفق باشیم.

رضایی افزود : خوشبختانه کارشناسان ما در بخش کشاورزی زیاد هستند و با بهره گیری از این پتانسیل بزرگ خواهیم توانست شاهد شکوفایی این بخش باشیم.

وی سپس به گفته های مقام معظم رهبری اشاره کرد و کرمانشاه را نیازمند یک جهش دانست و گفت: این جهش تنها با کارروزمره شدنی است.

استاندار عنوان کرد : اگر شرایطی فراهم شود تا راندمان تولید محصولات کشاورزی در واحد سطح بالا برود شاهد جهش قابل توجهی در حوزه کشاورزی خواهیم بود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، امنیت ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.