معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور شناسایی توانمندی های معلمان و مدرسان در تولید محتوای الکترونیکی را از اهداف مهم جشنواره دانست .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران نامدار عبدالهیان اجرایی شدن طرح یاددهی ، یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی و همچنین اشاعه فرهنگ هوشمند سازی مدارس را از جمله رویکردهای نوین آموزش و پرورش معرفی و از برگزاری نخستین جشنواره تولید محتوی الکترونیکی با هدف ارتقاء و گسترش زمینه تولید درس افزارها و محتواهای الکترونیکی مناسب با دانش آموزان با نیاز ویژه خبر داد .

وی تجلیل از برترین دستاوردهای آموزشی ، توان بخشی و پرورشی را از اهم اهداف این جشنواره ذکر کرد و افزود : زمینه سازی برای شناسایی توانمندی های معلمان و مدرسان در تولید محتوای الکترونیکی ، حمایت از مناسب سازی و دسترسی آسان دانش آموزان با نیاز ویژه به محتوای کتاب های درسی ، ایجاد رقابت  علمی و خلاقانه بین کارکنان برای ساخت درس افزارهای آموزشی از دیگر اهداف این جشنواره است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، درس افزارهای آموزشی ، توان بخشی و پرورشی ،  اجزای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب های درسی ، بازی و سرگرمی ، محتواهای آزمون ساز و  درس افزارهای آموزش زبان فارسی برای نوآموزان مناطق دو زبانه را از محورهای مهم این جشنواره دانست .

عبدالهیان در خصوص تعداد و زمان ارسال آثار شرکت کنندگان گفت: منعی برای تعداد اثر هر شرکت کننده وجود نداشته و فرهنگیان آموزش و پرورش عادی و استثنایی می توانند در صورت تولید محتوای خاص دانش آموزان با نیاز ویژه آثار خود را تا 5 شهریور ماه سال 93 از طریق پست الکترونیک به نشانی  est.amozesh@medu.ir   ارسال کنند.
معاون وزیر تصریح کرد : شرایط شرکت در جشنواره در پایگاه اطلاع رسانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور بیان شده است .

وی در پایان تکمیل کاربرگ ها برای شرکت در جشنواره را ضروری دانست و تاکید کرد : علاقمندان می توانند کاربرگ مربوطه را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی (http://seo.medu.ir/Portal/Home) و اداره های آموزش و پرورش استثنایی استان ها دریافت و با تکمیل آن ها همراه با آثار ارسال نمایند .


انتهاي‌پيام/
برچسب ها: شرایط ، جشنواره ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار