جشنواره نیکوکاری با برپایی جایگاه ویژه دوقلوها و چندقلوها در بوستان ولایت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ جشنواره نیکوکاری روز پنجشنبه 15 اسفندماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا ساعت 20 در ورودی شماره 1 مقابل قلعه شادی بوستان ولایت برگزار می شود.
 
این جشنواره با همکاری شهرداری منطقه 19 ، حوزه جنوب غرب کمیته امداد امام خمینی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.
 
در این جشنواره ویژه برنامه های جشن نیکوکاری با حضور هنرمندان و مسئولان صدا و سیما برگزار می شود.
 
هادی حسن مصفی مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تهران و جنوب غرب در این باره گفت: جشنواره نیکوکاری به طور همزمان در مناطق 16، 17 ، 18 و 19 در هفته نیکوکاری روز پنجشنبه 15 اسفندماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 20 در میادین، خیابانها ، چهارراه ها و بوستان های حوزه جنوب غرب پایتخت به ویژه بوستان ولایت برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس مناطق 16، 17 ، 18 و 19، برپایی 40 ستاد فرعی و اصلی در مناطق 16، 17، 18 و 19 ، برپایی مهمترین ستاد ویژه جشن نیکوکاری در بوستان ولایت با رویکرد توانمندسازی خانواده از اقدامات اجرایی حوزه جنوب غرب کمیته امداد امام خمینی است.
 
حسن مصفی خاطرنشان کرد: برپایی جایگاه ویژه دوقلوها و چندقلوها در بوستان ولایت در کنار جایگاه ویژه جشنواره نیکوکاری، جذب حامی برای خانواده های نیازمند، دوقلوها و چندقلوها به منظور حمایت حامیان و تامین هزینه معیشتی و جاری آنها به مدت 6 ماه تا یکسال، برپایی جشنواره نیکوکاری و ستاد اقامه نماز جمعه در روزهای 14، 15 و 16 اسفندماه سال جاری در هفته احسان و نیکوکاری از اقدامات دیگر حوزه جنوب غرب کمیته امداد امام خمینی است.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: جشنواره ، نیکوکاری ، قلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار